FAIL!! 21 April 2009

Tjotjo! Idag försov man sig dåva ! Missa tre lektioner .. men whatever! Fail, dued!
Tog med mig kameran och fotade some pic på ett och annat.. xD<3
Åkte till simhallen med klassen och vi fick rädda en jävla docka .. FAIL!! Gick sådär dårå men de gick jue sämre för andra xD
Var med Double J och vi drog till centrum för att hinna få gratis glass.. dem stängde kl 16.. vi kom teep 2 min FÖR SENT!! Dx FAIL!! AGAIN!! xDD Vi drog hem till mig och skulle fixa praoplats genom att ringa runt litte.. "Vi tar bara emot från gymnasiet.." Bla bla bla .. jäkla nudister xDD Sitter nu och dampar loss för att jag inte har fått någon praoplats O_O  FAIL!! ÅTER IGEN!! xD misslyckad dag teep..
Fast jag har en bra nyhet ; JAG HAR ÄNTLIGEN FÖRLOVAT MIG.. med Double J xDDD<333 ( hahaha) Vi hade möhippa tsm tidigare idah .. Hahah jävla fyllekärringar asssåå! xDD Älsk dig!!<333333

Dagens låt:
Just keep swimming - Doris in Finding Nemo.

"Just keep swimming
Just keep swimming
Just keep swimming, swimming, swimming
What do we do? We swim, swim
Ahahahahoho I love to swimming
When you wAAAAANT to swim, you want to keep on .."
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0