Tjabalaba dingdong!

Tjabalaba.. Jag sitter här alone hemma nu.. men igentligen kunde jag vara med milou och spela kubb med familjen vid det här laget om inte hon hade dumpat mig för elias!! (som vanligt) Men whatever jag är ändå inte värd nånting ..
Har fått en ny topp idag .. turkooos!! :DD kommer vara innne hela sommarn you know !
Msn:ade med Pontus<3 men han var jäkligt osocial och drog för att hjälpa sin farsa -.- Kul för honom da ..

Jag fick reda på vad jag fick på engelska-provet i förväg ( moahahaha) MVG!!!! :DDD Yeah!! stolt! can't believe it xD

På torsdag ska vi kröka xD i gimmersta .. vi försöker få med så många som möjligt.. ska bli kul kul kul!! xD<33

Ska försöka skaffa biljetter till Beyonce den 13:e på min morsas födelsedag .. får väl köpa biljetter t henne oxå x) Dem är inte direkt skitdyra .. bror på vart man vill sitta (400-1500 kr) Men jag är n fattiglapp för tillfället men ska faan skaffa money xD
M&M kommer upp t oss i helgen för dem ska se våran föreställning ppå lör ^^

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0