Tor 23 April -09

Idag vet jag inte vad som hände
Jag vet inte vad som gick fel
Jag failade mer än någonsin
Jag är fail
Mitt liv är fail
Vad gjorde jag fel?
Vad har jag gjort för att förtjäna det här?
Tydligen mycket
Mycket som jag inte vet om
Mycket jag inte lagt märke till
Men jag förtjänade det säkert
Jag behöver inte veta
Jag vet tillräckligt
Jag vet att jag är fail
För mycket fail för att jag själv ska förstå
Men jag vet
Jag vet att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta
No matter what
Du finns inom mig
Du kommer alltid att finnas
Även om jag inte är din vän
Så kommer du alltid att vara min vän
Jag finns för dig
Jag kommer att vänta på dig
Hoppas att du kommer tillbaka
Det är inte säkert
Men i så fall kommer jag att vänta på dig
För du är allt jag har
Allt jag lever för

Jag kommer aldrig att glömma min Bästa vän<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0