26 Augusti ^^

Hej tjollahoppsan! känner mig liite stressad just nu.. kan inte berätta vrf O_o för det finns vissa som läser min blogg..... -.- Eken fyller år idag oxå ....... O____o Kul för er att veta men Grattis till henne ^^

Idag har vi varit på stadsvandring med klassen i spöregn -.- jeevligt myysigt var ju det.. blött, vått och kladdigt xP
Hade det inte regnat så hade jag, Jossan och Linnea lätt fått MVG för vi låg tiep först och svarade på alla frågor tills läraren sa att det var ingen idé att vi svarade på ngt mer, det regnar så mycket och alla kmr att få MVG för att dem inte klagade på vädret ... .... .... ... ... ...
På vägen hem satt jag och jossan och hittade på en egen aktivitet, pallar inte berätta den här, för ni kmr ändå inte fatta vad som är roligt xD

I tisdags var våran klass funktionärer till 1-6 åk. Jag, Christian och Kevin var i en grupp..lite långtråkigt när man fick lära barnen att klura ut saker.. men whatever..

Skulle tränat igår, blev inget av med dt eftersom att jag var tvungen att hänka med pappa när vi stjussade in Lollo till dansen, så sen drog vi och handla... får träna imorrn istället, och på fredag, lördag :)

Hm.. har inte lyssnat på MJ på hela veckan :o det är faan rekord! Hah sorry att jag snackar om honom så mycket, ni som inte gillar det,, men han va Gud! ^^<33

Måste dra tiep nu, men NU ska jag lyssna på MJ xD Sen ska jag duscha och Stryka -.- efter det hoppas att man fått någe sms ^^ skickaaa<33

Puws så länge :)




R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0