shalalalalalalaaa 20 Augusti

Jag Är hemma
och Jag har glömt min PIN till telefonen.. Hur faan kan man glömma sin egen PIN?!! SERIÖST!!! Fuck Myself !! Jag måste klura ut den där jäävla PIN assa, jag kommer att få DAMP!!!! (för sent-.-)
MEN BAJSA JEEVLA MOBILJÄVEL!!! kan du inte bara berätta var det var för PIN?!!!!! Dx

jag kan inte ringa dig Emelie,,,, för jag kan inte ditt nr utantill -.-
*skit helvettes jävla kukfitta!!*


Idag var första skoldan..  jeeevligt kul -.-
fick massa papper.. skitakul -.-
gick hem till emelie och tittade på film med Bea Em och jossan.. jeevligt kul :DD<3
skulle ti emelie igen nu.. venne hur det blev med det.. hon skulle ju på träning.. Kan inte ngn hitta på ngt med mig ? :) jag har tråk..
folk har slutat svara på mina sms,,,, nog för att jag nu inte kan skicka sms för JAG KMR INTE IN PÅ MIN TELEFON!!!!!!:@ mene... innan de... så e de ingen som svarar. . . . . . . . . . . . . . . . . .
jaag har tråååkigt x(




R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0