Hej hopp, du kanske ska, nej, eller, vill du? ja, venne, jo, hoppas, kanske, inte så mycket x)

Cha Cha xD  ( krille wannabe xD)
idag har jag badat med mamma,martina i brevik.. lr rättare sagt solat.. lr korrekt sagt suttit i skuggan fullt påklädd och läst skvallertidningar x)
Milou låg och sov,, Double J svarade int,,, pipparparet gjorde.,,, inte vet jag,, pippade?! xD
Imorn har jag inget planerat :/ kanske ska umgås med PP (pallare inte skriva "pipparparet",, haha oops xD) på eftermiddagen/kvällen ngn gång :S men ngn kan väl höra av sig imorrn.. jag vill inte sitta sj här hemma och uppdatera min blogg varannan timme -.-
Igår var jag på årets sista Allsång på Skansen med PP ^^ ruuligt ruuligt.. träffade Mikan på plattan, har inte träffats på hela sommarlovet :o så det var lite plus poäng ^^
Êmelie däremot har jag knappt träffat på hela lovet x( hon har inte varit hemma så mycket.. saknar dig Emelie, jag vet att du har haft det svårt den senaste tiden.. jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig och kommer alltid att finnas för dig om du behöver mig, älsk. <3

Ni sitter jag och kollar på Sex Educations (A' Hehe spännande :DD
ska snart hoppa in i duschen :)

SAKNAR KUSINER D''x Känner mig så rastlös sen jag kom hem från dem O_o det känns tomt (       )
Har sms:at med Alx i helgen så nu har jag ju gått över min pengargräns så jag kan inte sms:a dem fören den 12:e, men jag lovar att jag ska bomba er med sms grabbar xD Mwuahaha

It's 'Nsync !! :O :DD da dada dada dadadadada da! xDD haha lycka till med att lista ut melodin.. |m| wierd :DD

Aja, ha det gött, måste dra nu.. Pöws så länge ! :)<33

Dagens låt: Michael Jackson - Ghost



R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0