jahaa....

Kom hem från kryssningen igår :D
Det var skitkul.. jag måste göra det oftare x)<3
I Fredagskväll var det disco och vi satt och kollade på alla människor när dem gjorde bort sig på dansgolvet.. det var nice xD<3 Var man än gick så var det tiep killar/gubbar som tiep spanade in än, Jessica framförallt, jävla peddon xD dem var säkert upp mot 40 år O_o
På fredagen fick man bada i poolen för lite snåpengar, fast jag o sessan pallade inte, vi gick runt och fjanta oss istället..
Sessan var hos mig igårkväll oxå, tiep gjorde inget spec men.. :)
Vi ska tiep umgås idag, när hon ringer :)

Nu för att berätta om the past; i torsdags var det ju tänkt att sessan skulle ringa, så vi kanske skulle umgås, kvällen innan kryssningen, fast dem ringde aldrig.. då ringde Milou :))<3 och frågade om jag ville hänka ut med moppen :)
Vi drog till centrum, och Milou shoppade some stuff, framför allt Betty Boop grejer xD På tal om det köpte jag ngt till dig på båten, Milou :)<3

oh great, nu har summer of 69 i hjärnan -.- på tal om det :
Kryssnignens låt: Alla som inte dansar är våldtäktsmän -
Dagens låt: Michael Jackson - Earth song


Morsans kompis Sara är på besök, trevligt trevligt :) var ju ett tag sen ngn kom och hälsade på här ...

måste dra nu assa
puws

R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Ricce, saknar dig! Låter som att du har haft skoj!

Jag har gjort en blogg som heter www.josefinjakobik.blogg.se om du vill kolla in den nån gång!

2009-08-15 @ 15:06:06
URL: http://josefinjakobik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0