18 Augusti^^ 09

Hej, hopp, snopp(:
SAKNAR ALLA MÄNNISKOR, OCH INGEN HÖR AV SIG!! Dx <333


Inleder med min historia:

Gubben sa till frun: Ikväll vill jag runka dig i örat!  
Frun utbrast: I örat!? Då blir jag ju döv!
Gubben: Ne, för efter alla år i munnen har du ju inte blivit stum!

- Klurigt, klurigt!

Kommit hem från internet-lösa Limpan nu :)
Ingen har hört av sig sen dess.. Hur blev de med Grönan lix ?! :(
Väntar på att mobilen ska vibbrera här -.-

köpt nya kläder :) ett par byxor bl.a x)<3
Hårfärgen börjar blekna :o måste färga om snart..
Brännan har man ju försökt bygga på för den har redan försvunnit men det hände inte mycket xx . bleeeeekblää på mäj!

Av en händelse så lyssnar jag just nu på Michael Jackson :3 Så överraskande nog så är Dagens låt: Michael Jackson - You Rock My World x))<3 mihihi :3

Pain... har ont x( ONT! fuck.. jävla FITTA! x(

Men bajs vad Martins Telefon ska ringa hela tin' då -.- *SVARA! - jajajajjaaa'* xD


Haha, vilken fin/underhållande/sammanhängande text jag har skrivit hittills xD  jeevla epic assaa O-x höhö

btw skickade in en insändare lr vad faan det heter till strandaren igår xD venne om dem kommer att puplicera den men,, ifall, ska gå in och kolla om nån dag  xD Glutta gärna^^
 
SKOLAN BÖRJAR PÅ TORSDAG DD'x NÄÄJ! Bajs -.-
Detta lov gick skitfort jue, vill ha sommarlov i mycket längre tid >< Brun har man inte blivit heller.. DET VAR JU MITT MÅL!!! om ni minns?! jag skulle ju bli neger x(
har knappt hunnit umgåtts med kompisar, tiep massa människor jag inte har träffat,, knappt badat någonting -.-' Och jag är inte GLAD! venne inte vrf,, finns flera saker det kan beropå ,, Saknar människor (Kompisar, KUSINER, gamla tider..), lr för att det känns som att jag inte har så bra relation längre mellan vissa, lr är det kanske för att jag blev busted av min morsa att jag baxade O_O oavsätt så ska jag bli glad, för alla dem här sakerna går inte att fixa för tillfället..

På tal om kusiner,, pratade med Fredde för 7hundra år sedan när jag var uppe his dem,, att han och harriet skulle ner till sthlm på nån mässa nästa vecka :S och att möjligtis så skulle Wilma och Pontus komma med ner och tiep bo hos oss nästa helg :SSS har inte hört mer om det.. men det blir säkert inte av som vanligt.. Pappa vet nog inte om ngt, säkert inte pontus och Wilma heller.. det kommer nog inte bli ngt =.=
blabläbbaflabadabajsaboo aww :(


nu kmr mamma hem, måste dra nu -.-
Puws och hej din snygga tjej/Gay x)




R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0