5 dec

Nu e de jul igen
ja, nu e de jul igen
neeeej inte än !!!!
Igår var jag o brudarna ute ^^ vi drog ti Donken, helt utan anledning, visade det sig sen -.-
vi är ju såhär IdolFreaks så vi missade ju avsnittet igår så vi tog kontakt med Double J's kompis som berättade att Calle var den som satt säkert! Jag, DJ, DK och Miko Skrek rakt ut!,, HUR FAAN KAN CALLE GÅTT VIDARE?!!!!!!!
CALLE ÄR SÄMST!!! skrek vi tills bussen kom, vi tappade rösten allihopa xD<33
Vi drog hem runt 00.00 tror jag och Milou slaggade ^^<333 (för en gångskull)
hade skitkul igår, vi körde singStar allihopa,, farsan var med oxå x)

Jag är Glad att ni blivit bättre polare nu, och att, du Milou, inte har Fobi att vara hos min farsa längre :D<33
ÄLSKAR DIG MILOU!!!<333333333333




Vi klådde pappa i alla låtar, mwhuahahahahaha,, o du som sa att du var bäst xD
Vi satt uppe o snackade till 4

vi vaknade runt 2 och då örjade vi baka lussebullar och knaäck :D
Innan Milou drog hem ville pappa bli sminkad xD haha typisk Pyret <3

En rosett fick han mää x)


Han tycks ju se lite blek ut xD

resultat ^^

Ping Pong Prutt


R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0