How will I know :D

Oj jävlar vad längesen det var :o
läste nyss det tidigare inlägget och då kan jag ju bara tillägga att jag fick alla rätt på No-läxförhöret, alla rätt på svenska provet och alla rätt på matte-provet :DDD

Jag fick följa med till 2012
den var rätt bra, fast att dem hade sådan tur hela tiden blev lite irriterande, de klarade sig hela tin i sista sekund -.o
Dagnes låt är så jääävla bra o mäktig :D : Heavy on my heart - Anastacia

Har haft dans show hela helgen :D
det gick bra på lördagen och på söndagen gick ännu bättre :D
Ni ska nu f se MASSA bilder från helgen, backstage ;D
det visae sig att jag tog 8994 bilder under helgen ;o o nej jag ska inte lägga in alla xD nåra stycken bara, resten kmr upp på facebook sen, men facebooks bilduppladdning laggar nu, så jag lägger in dem imorrn ^^<3

Akiita :D<3

Sofia:D<3

Louise;D<3

Julia:D<3

Alex:D<3

Steph:D<3

Wilma:D<3

Agnes:D<3

Jassi:D<3

Duracellkanin:D<3

Malin:D<3

Amanda:D<3

Frida:D<3

Jessika:D<3


Puws hej<3


R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0