2 juli ^^

HAAAY!!:DDD<333
JAG FYLLER ÅR OM 3 DAGAR!!:DDDD<3
Skillat värre, jag kanske kommer att få konsert biljetter till Britneys konsert :DDDD<333 hoppas!

Solen skiner, och jag ska snart ut och negra! ^^

Min snälla, söta, rara mamma läser oxå min blogg, puss på daj:*<3
Medan min pappa inte ens visste att jag hade ngn ><

Jag längtar som faan till Milous fest:DD jag ska gå, men pappa säger att vi ska dra till F&F redan på lördag :O mitt i festen.. jag säger nej, men då får jag ta mig upp dit på ngt annat sätt sen på söndag lr måndag... Mamma!! kan du stjussa mig??:DDD<3333

Igår skulle jag vara med Milou, men jag fick höra att hon låg sjuk.. men senare på kvällen hade jag mina källor och får reda på att hon var och kolla på ngt race och var hur pigg och kry som helst...
Gosigt av dig att lämna mig i sticket... vi skulle dessutom umgås idag oxå men hon har ju inte hört av sig -.-
Snällt...
Pratade med Sessan<3 idag... hon hör aldrig av sig heller, men det har jag vant mig vid, hon har aldrig varit en hejjare på att ringa upp... Men Gandalf ska tiep till strängnäs en vecka idag.. då kan jag och ena halvan av pipparparet hitta på ngt :))<33

Jag lovar att bilder kommer att komma upp idag! :) från när mamma, lil'sis, jag, Birgit&M och da morb badade i helgen och dessa dagar x)<3

Jag skulle vilja ha en fest.. jag fyller ju trots allt 15... stor övergång tiep.. Man blir straffmyndig, byxmyndig, cykla utan hjälm(som att jag inte redan gjorde de, men nu slipper jag föräldrar som tjatar xD), 15 års gräns på massa saker, tiep konserter, bio osv... too late :)<33
Men iaf.. skulle vilja ha en fest.. hann inte prata med mamma om det innan men sedan tog pappa upp det... fast det går ju inte den här veckan dårå.. och inte om två veckor heller kom jag på för då har ju Milou fest.. MEnjag kanske kan ha hos mamma nästa vecka om det går..
måste fråga henne..
det ska bli en skitskojsig fest assa...
jag måste bara..
hmmm...

Puws måste dra ! x)


R.I.P michael Jackson<3

Kommentarer
Postat av: Milou

Det var i förrgår jag låg sjuk och sen igår så var jag inte ocj kollade på race jag var och möte en person, ta reda på fakta innan du skriver om mig :@

2009-07-03 @ 14:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0