10 Juli:*

Idag är dagen då min syrra fyller 12 år..
Idag är dagen då Milou åker tebaka te hennes land..
Idag är dagen då jag ska boka tågbiljetter ..
Idag är dagen då jag har tittat på 'Benjamin Buttons Otroliga liv'..
Idag är dagen då jag upptäckte att den filmen var jeekligt långtråkig..
Idag är degen då jag bakar tårta^^

Jag kmr att åka till Milous land redan på tisdag :DD lr möjligtvis onsdag, jag ska tiep klippa maay x)
Nästa vecka feeest :DDD<33
Nästa vecka F&F och the kusses :DDD<33
Nästa vecka Klippa may :DD
Nästa vecka Bio^^
Nästa vecka Britney Spears konsert :DDD<33
Nästa vecka halva sommarlovet gått D:)
Slöseri med tid

-
Naglar korta x(
Sommarlov borta x(
Dåligt väder x(
Data cp x(
Syrra tar my stuff x(
Hög telefonräkning xx

+
Denna vecka rolig vecka:D
Nästa vecka Skojsig vecka^^
Veckan efter det kulkul vecka ><
15 år :D
INGA BEKYMMER :DDD




R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0