15 Juli^^

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet!
Har inte haft tid.. Igår och i Måndags Jobbade jag på pappas jobb.. fick Fylla 1200 burkar med 4 olika kryddor -.- jippie..  

:O nu ringer Emelie :DD<33 ... *hallå!* ...blabla*..

x'( neeee Emelie! jag tycker synd om  dig gummsan!! Finns här för dig!<333 Jag är ledsen för din skull Hjärtat, hoppas du kommer över det snabbt! <333 Älskar dig Emelie!<3

Jag ska lägga upp bilder på The Geeks idah^^ Ni kommer att veta vad det e när ni ser dem.. :) The geeks bildades yiep i lördas.. gjorde några intervjuer osv.. :)

Idag drar jag till Milou:DDD Yeeeaay! <33 ska packa och så lite innan, sen drar jag nog dit med buss, vettifaan hur :SS ringer day sen Milou..
Feest i helgen sedan:DD.. alla kommer inte-.- men ska bli skitkul !:DD<3
Haha, Milou! Jag drömde att jag fick en häst av dig i helgen xDD<33

Thee Geeks kommer snart upp, ska bara ladda över bilderna till datan :)




R.I.P Michael Jackson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0