Hej Hopp *Snopp :)

Haha nemen idag sitter jag hemma och gör i stort sätt ingenting.
Kom hem igår från Hälsingland, hade varit i Ö-vik över helgen oxåå ^^<33
Jag åkte ju upp från Eskilstuna till Hälsingland och mina kusiner ^^ Vi hade jeevligt roligt som vanligt..<3
Fick sova i deras tält med dem hela veckan :DD fick jag inte förra året av ngn anledning -.-
Men eftersom att vi sov i tält så visste ingen vad vi hittade på.. Moahahahah :DD<333
Vi gick ut mitt i natten och fiskade i sjön xDD hahah.. nappade inte owo fiskarna sov xD Det var kolsvart ute, vi såg knappt var vi gick. Vi gick och lade oss på morgonen ngn gång och sov ett par timmar, sen gick vi in i huset och åt frukost och låtsades som ingenting. :)
Det var ungefär vad som hände under varje natt ^^ utom sista - onsdag till torsdag - för då orkade vi inte gå ut xD
Pontus tog hål i örat xD Med en nål.. men sen sa jag att han hade tagit hål i fel öra, han hade tagit hål i det som anses bögigt xD men då gjorde han bara hål i det andra oxå xD haha. Alx försökte oxå göra hål och han kämpade men han lyckades aldrig få igenom den xS
Vi lyckades titta på ngt avsnitt av Family guy.. där N'sync var med.. "It's N'sync!" och sen började ngn jävla musik ... Den låten har jag och Coffe haft på huvudet hela den veckan.. vet ni hur jobbet det var xD<3

Lollo och hennes kompis var ju där, dem hade  vart där i snart en vecka sen drog dem hem :)
Och jag hänkade med upp till Ö-vik på torsdagen :DDD
Fredde tvingade oss alla att se en film som heter "Hair" ... Ingen förutom fredde tyckte den var nå bra.. Han satt där och rös till musiken xDDD medan resten somnade. :)) typiskt Fredde ...
Under fredagen var Pontus tjurig hela dagen.. han satt ensam på sitt rum i stort sätt hela tin -.-
Varken jag, Alx lr Coffe visste vrf.. Sen pratade jag med Fredde och det visade sig vara för att han hade tagit hål i örat.. Fredde och Harriet (hans fru) hade skällt på honom för att han tog hål i örat utan tillstånd osv, och pågrund av det så fick han inte ngn månadspeng denna månad.. snällt ..
Men jag Alx och Coffe gick ut på tiep en prommis och busar lite xDD Alx Kollade i en Brevlåda, ja bah: "Du, Det står någon och tittar i fönstret". Men han hörde inte mig så han tar sats och sparkar på brevlådan :O Hon, gumman som stod och tittade, bankade på fönstret och kom skrikandes ut ur huset.. Jag och Coffe gick som att ingenting hade hänt för vi visste inte ens om att han hade sparkat.. vi såg aldrig de.. Men Alx sprang in i skogen..  Gumman ropade tillbaka oss till huset och vi fick tiep berätta vilka vi var och var vi bodde osv.. tur att jag inte bodde där då som dem sket i mig xD Men dem visste sen att Coffe óch Alx var söner till Fredde för dem kände tydligen varandra.. det visade sig vara Wilmas fröken.. man bah ååå .. Och hon var tudligen bästa kompis med deras mamma och hennes man..  suck.. Så hon bad oss att berätta för fredde själva.. Men Alx försträngde det sen ..
Så Hon ringde dagen efter och berättade allt för Fredde.. Och Fredde fick rådamp .. dem tog tip ett snack men sen var det inte mer med de x)

Under lördags förmiddagen åkte vi upp till deras stuga i Agnäs :DDD Stuga var väl kanske fel ord.. snarare ett stort hus och en lada..
Pontus var fortfarande på dåligt humör denna dag.. han ville klippa gräset osv för att han var så kåt på pengar, så han fick 30 kr i timmen o_o
Men först körde vi runt lite med deras mc, moppe och bil. Pontus körde sin mc, och Alx körde moppen ner till sandtagen och hoppade runt lite där :) Sen åkte vi med när pontus körde oss med sin bil ner till sandtagen.. Han slirade runt och kul som faan vad de xDD han e faan bättre på och köra än hans föräldrar xDD<3
Sen fick jag köra moppen runt lite och så.. Fredde tog en bild när jag körde och skickade till min farsa.. och han blev inte glad xDD Han ringde upp till fredde sen o bah: "Men hon får ju inte köra moppe!" då sa Fredde: "Nemen nu är hon med mig så då får hon göra det xD" HAhahaha SUCKER!! xDD
Under Söndagen klippte pontus färdigt gräset, med trimmer och lite allt möjligt..
Fredde hade köpt hem en back med energydrynk :D så vi tog en varsin på eftermiddagen och jag var den som blev flumm xDD ahha .. jag sprang efter Alx : "vill du ha en energydrynk?" om och om och om igen xD Sen kastade jag skor på honom och coffe :D moahahaha .. Sen när Pontus kom med så bestämde dem sig för att kasta bollar på mig x.x Det gjorde ont.. nu har jag blåmärken .... x) Och träningsverk i magen har jag oxå för att vi skrattade så mycket xD Jag , Alx och Coffe satt och Spelade kort och då började vi sjunga den där jävla låten från Family guy xDD Vi asgarvade aslänge.. och Alx oxå.. jag satte i halsen o då började vi garva ännu mer xD<33 haha jaa, det var längesen jag hade så roligt <333 hoppas vi träffs igen snart.. Kanske så skulle Pripps och Wilma komma ner till oss v 35 :DDD får se hur de blir med de x)<3333
Detta var min V.30 :)

Puws för att ni finns!
Nu har jag Smsat upp pengarna på min mobil med Alx xDD



The kusses badar i hälsingland x)






I Hälsingland.. det här är i stort sätt dem bilderna som finns kvar.. Av ngn anledning raderades resten av bilderna på min dator x'OO  Fett ledsen jag blev.. jag hade kollat igenom bilderna på kameran innna.. det var asmånga bra och roliga bilder som bara försvann D''x



R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0