4 Juli ^^

Helluu^^
Idag får jag sällskap av Emelie, Jossan, Bea och Sessan som ska komma hit och bada :))
Hade velat att Milou kom oxå :) men jag vet inte vad hon har för sig x)

Tengo hambre.. Pappa gör cesarsallad :DD<33

Nästa vecka kanskekanskekanske jag ska ha feeest :DD hope soo.. annars blir det aldrig av -.-
Veckan Efter det har Milou feest :DDD<33
Och veckan efter det drar jag till F&F och kusinerna är där ^^ <33
Veckan efter det stannar jag kvar hos F&F, ska försöka att få the kusses att stanna då oxå >< <3

Fyller år i morgon xDDD känns inte som det.. ska iaf få sällskap av några människor: Elias, Emelie, Sessan ska komma, sen vet jag inte vikka fler som vill.. ska prata med resten av dem som kommer idag, sen får jag prata med Milou^^ hon kanske skulle tebaka till landet.. venne :SS<3

Har fortfarande inte lagt in bilder sen i helgen.. för att jag inte ska glömma det får jag väl göra det tiep nu :)

....



R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0