8 juli ><

Hey ladies and gentlemen!
Idag har jag varit på Bio med Anja, Emelie, Elias och Marcelito. vi såg Ice Age 3 ^^ pretty good faktiskt
Kulkul hade vi.. Elias hade jeevligt roligt att kasta popcorn på Anja under hela filmen och sedan blev han så rädd han han ville hålla ngn i handen x_x Suck! Elias,Elias, Elias.... :P

Sitter just nu och tittar på minnes stunden av MJ x'(<33333 på tv... Han behövdes tydligen mer i himelen än på jorden.. hans jobb på jorden var slutfört. x_x
Ngn dag ska jag besöka hans grav på Forest Lawn - kyrkogården i Hollywood Hills<333 rest in peace!

Det blir ingen feest denna vecka. kan bli i slutat av sommarlovet.. om några veckor, tiep i agusti :)
På torsdag kmr Milou hem en dag.. ska visitera henne xD<333¨
På tal om det, så har jag pratat med Milou, F&F och pap; jag kmr att åka tåg från Milou i Eskilstuna kl. 10 05.. då kmr jag till sthlm cityterm. 11 10 .. då väntar jag där på Bussen till Hälsingland som går kl 13 00 :))) kmr fram till Hälsingland 16 35 :DDDDDDDDDD<33


Min Födelsedag :DD var skojsig.. hade aldrig tid att vara inne då xD Vi badade, sjöng singstar :DD och det gamla vanliga<3 på morgonen fick jag en mobilhögtalare och en vattenmelon xDD sedan plingade det på dörren och där står farmor :OO :DD<3 hon hade med sig en växt där hon hade hängt upp massa 20-lappar.. som tsm blev ca 1000 kr ;DD<3sedan fick jag godis av Elias och ett singstar spel av Sessan^^<33

Måste dra nu.. sova zZzZzZz
Puws :*<3



R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0