x_x

Nee.. det där med Geeks var överskattat, pallar inte lägga upp bilder på dem,, för fjantigt xDD

Men nu ska jag berätta en lustig, cp, klantig, helt jävla failad sak :DD
Jag bokade buss på morgonen som skulle avgå från sthlm kl 8.50 och komma fram till Eskilstuna kl 10.25. Men jag tänkte inte på att ringa Milou innan, så jag berättade inte det fören jag hade bokat.. Så då säger Milou att ingen kan komma och hämta mig vid den tiden.. dem kommer inte hem/till stationen förns senare på tiep eftermiddan xDD Så här sitter jag och ska åka till eskilstuna, så då får jag gå hem till dem xDD lr så får jag sitta där och vänta tills dem hämtar Anneli och Amo på eftermiddan xDD Haha så jeevla fail.. och det roliga är att jag Hånskrattar åt mig sj.. i vanliga fall skulle jag vart skit arg. men nu e det tvärt om, jag garvar bara jag tänker på det.. xDD<3
Men förlåt Milou! Det var absolut inte meningen att det skulle bli såhär, det hoppas jag att du förstår. Men tro mig, det kommer då aldrig hända igen xDD nu har jag lärt mig min läxa..

Nu ringer hon här... *blabla...*

Goda nyheter! Milou är inte sur längre:DD och dem kan komma och hämta mig imorrn:D och Elias fick jag reda på nuxD Han bokar nu samma buss som jag, så vi drar te Milou tsm. :) Jossan fick hon inte tag i, så vi får se om hon kmr imorrn lr på fre :)<33
Ska se om Elias och jag hittar runt i cityterminalen xD han har ju aldrig vart där tiep och jag är inte där så ofta, så vi får se hur det går :)
Ska bli så jeevla kul i helgen assa :DDD<3
Älskar er skita mycket och vi ses imorrn! <33 undra när Emelie kmr ?! :S<33

Dagens låt: Aly & AJ - Never far behind

Puws



R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0