16 juni ")

Idaag...... är en vanlig dag x)
Jag sitter heer och lyssnar på musica! :)) Min syrra står och bakar sockerkaka här i köket..
Jag vaknade runt 11 och solen skeen :DD<3
Vi drar upp till F&F på teip torsda morgon kl 4. :))) Dessvärre skall det regna hos dem hela helgen Dx<//33 Kusinerna kommer inte åka dit.. Dem är hos sin mamma -.- så dem kan inte komma.. Fredde kunde komma med Pontus och Wilma men dem åker istället till deras stuga i Umeå ........  Dålig stil assa.. sviker släkten x( . watever.. dem kan ta sig nånstans xDD
Ehm................................ i tisdags förra veckan (lr måndas, minns inte :S), innat sommarlovet började o_o , så serverade vi lunch osåå till niorna.. Så skojsigt det var för dem då! Gick och tog några bilder som jag snart ska lägga in här och på bdb. bl.a på serveringspersonalen x)) , Sebbes onda blick och när resten sitter och mumsar

Har ingenting för mig idag.. ingen som vill umgås med mig x( får väl vara hemma och stryka, vika tvätt, städa osv ..</3

Jag fyller år om 19 dar :DD YAY!!<3 .....

faan tiden går, jag måste bli klar med det här inlägget -.-

igår drog jag med Milou till handen.. vikket jag inte fick, men jag sket i det.. farsan blev ändå inte rädd..
Min dator är asseg och det  beror på att jag har fullt  minne xDD kan ni tänka er.. jag har ca 20 000 bilder, och nåra tusen låtar "/  det tas på minnet.. nu blir jag tvungen att ladda över dem på ett annat minne som tar emot dubbelt så mycket än datorn... -.- yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyh....

Aja.. har inget att skriva, lägger in detta på bloggen nu.. hoppas ni läser all skit jag skriver xD<333
Bilder kommer här ")
Serveringspersonal x))
serveringspersonal x))


Max blev nerslängd på golvet xD


Ser ut som tvillingar som ska dra upp Max xDD


Dizzy rusar omkring x)


Fanny gör några moves xDD


Sötnowsar :)<33


Niorna anländer


Onda blicken av Sebbe xD


Mat, mat, mat


Max och Viktor gjorde ngn övning för publik xD ?


Linnea körde för fullt :))

Och nu luktar det gott, för nu är sockerkakan klar ^^
Bye bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0