25 jun

Idag har man solat på stranden..........................................
Tack för sällskapet, säger jag till .. ingen!!
Ensam på stranden hela jävla, fucking daan. Visst Elias, Bea och Elin kom kl 5 och vär där i 10 min.. big deal..
Medans man hela dagen har väntat på att ens bästa kompis ska komma hem.. I was so exited :DD
Men hon kom inte ens :DDDD YAY I'M SO HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</3 MY BEST DAY EVER!!!!!
Jag vill inte börja bråka, så gör ingen stor grej av det jag nu skriver.. Men faan vad jag är besviken..
Faan vad jag har saknat dig, sen förväntar jag mig att få träffa dig, men nee... nu får jag vänta ännu längre D''''x
*cry *cry



- I don't know why but I love to see u cry :)
I dont know why, it just makes me feel alive :D


- U dont know how much it hurts when u run away from me</3


Happy hour for u
Cry baby for me




AAAAAAAAAAAAAAAAAH R.I.P Michael Jackson<33
NEEEEEJ VRF JUST JACKSON???!!!!! VEM SOM HELST UTOM JACKSON!!!! D''''x <333333
JAG SKA ALDRIG GLÖMMA DIG OCH DIN MUSIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!D'xx <333333333
I'm crying for u!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0