En vecka kvar :DD<33

Endast EN vecka kvar till skolavslutningen och vi slipper this motherfucking shithole :)

Idag hade vi filmfestival i skolan.. det  var ju tänkt att vi skulle ha stadsvandring men det regnade så såå blev det int..
På förmiddagen fick vi välja mellan att se:
Pult Fiction
Flygande Drake
Gladiator
Jag valde först tiep Flygande drake men det visade sig att den filmen inte funkade så dem ändrade till ngn anna n konstig film och sedan visade det sig att Gladiator inte funkade heller så vi gick in och såg Pult Fiction ist.
På eftermiddan' fick man välja mellan bara tråkiga mesfilmer:
Ett Liv Som Hund (lr nåt sådant, liknande, mesfilm!)?
Juno
Persepolis
Ingen verkade bra, Juno har jag hört var dålig, hundgrejen har jag hört var barnslig och persepolis var ngn svartvit tecknad gammal film.. Vi började titta på den tecknade och det var fett respekt när ett att flickorna i filmen gjorde några jävla tashi-övningar.. karateskit xD skratta som faan.. så jävla mesigt xDDD aja Skills hon hade asså xDD
Men sen gick vi in och kolla på den där hundfilmen.. Faan jävla Barnporr juu xD Och lite Gubb-porr på köpet oxå.. eeuuww! xD Tiep våldtäkt med 10-åringar xD haha aja men det var okej ..

Ska sjunga The Climb - Miley Cyrus på avslutningen. Kommer väl gå bra antar jag ..
har tiep lämnat in lite sena arbeten idag .. Imorn ska jag redovisa nån NO- sak tiep.. Och Ergonomin och Hemkunskapsläxan ska in nästa vecka.. och justefaan .. Musiken oxå jaa .. Hm.. aja får iaf VG "/
Fick MVG i Bild :D skills:P .. Matteprovet gick sämre än vad jag trodde .. fick bara "ett starkt VG" blablabla .. -.-
Det var ett tag sen jag la in något här .. men jag minns inte och jag orkar inte kolla om jag skrev ngt om vad vi ska göra efter avsutningen?! det gjorde jag kanske man vet ju aldrig, jag är ju lite virrig i bollen.. men Nu är det iaf såhär att vi drar någonstans, vet inte riktigt var än, har bara en massa förslag, meen.. och då ska vi picknicka, bada, skratta, have a happy time you know :))<33

Vill bara påpeka att jag har Världens bästa vänner.. Dem är så jävla otroligt underbara rent ut sagt!!
Har idag satt och lyssnat på några kompisproblem som resten av tjejerna har just nu och insåg hur jävla bra vänner jag har. Vad skulle jag göra utan er? Ni är det bästa som finns och det absolut bästa som hänt mig! JAG ÄLSKAR ER CO!! <333333333333

Måste städa nu eftersom att mi padre motvilligt tillät att Milou sov här igår O_O Så nu måste jag städa resten av veckan.. aja Whatever!

Ska dra 
Smell ya later! :)<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0