Mån 29 Jun^^

SEN UPPTATERING!!
Köm hem från M&M idaa.. mycket gosigt
Ska igentligen sova nu O_o höhö, kommer sova hela dan imorrn..
på tal om det ska jag tiep jobba två timmar imorrn.. senare på eftermiddagen, innan det undrar jag om det är någon människa som vill hitta på ngt? har så tråkit hemma med min syrra, utan kompisar och ruuliga aktiviteter,.. kan inte ngn komma te mee o bada??? <3 Har inte träffat my friends på en vecka ju faan.. och Milou har jag väntat ännu längre på.. COME ON!! ngn kan väl vara liute social för en gångs skull ?!

I helgen har jag då som ni kanske fattat varit hos M&M .. har inte haft tillgång till ngn dator, bara solat o badat vid poolen x)
HAr börjat utväckla till mitt mål att bli neger :DD jeevla linjer man har nu då "/
Dör snart i denna värme, 33 grader var det idag.. och solen har ju legat på hela den överkörda veckan.. oWO
klockan är 00.29 bäst att sova, men om ni har tid kan ni väl höra av er per tele imorn?! vill inte sitta ensam här i värmen utan handling.. :))<3333333333

Puwss så länge.. bilder från helgen kommmer imorn ;*


R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0