SOMMARLOV:DD<3333

DET ÄR SOMMARLOV FOR FUCK SAKE!:DD<3333 första sommarlovsveckan och det REGNAR HELA TIDEN!!Dx</3
Att sjunga gick bra på avslutningen.. lite fail men det får jag faanimej stå ut med ")
Sebbe sjöng oxå:) Good job, motherfucker! xDDD
Milou ska snart komma hit<33333 resten av gänget vettifaan: Elias är i Italien, han åkte igår den jälla lyckosten!! Emelie har jag inte hört ngt av, hon är kanske i järna lr med sin pojkvän lr så.. Sessan är i Gbg med Mikis -.- Gabriel sitter tiep hemma och längtar efter Sessan xD Sebbe är tiep med Emma :)  Jossan har jag inte hört av x(

Ni kanske har märkt att jag inte är så duktig på att uppgradera denna blogg,, jag har inte haft så mycket tid, har hänt mycket senaste tin'... men tro mig, nu under sommarn kommer jag att ha ännu mindre tid.. kanske blir några ord om nån fest lr så men....aja..
klockan är nu 16:11 måndag den 15 juni 2009. Vädret är molnigt när det, i helgen, stod att det skulle vara strålande sol idag -.- Fuck off vädret assaa x)

Min sommar kommer att se ut ungefär såhär x) :


  • Jag ska någon gång under sommaren försöka få med mig Sessan till vårt land.. och nej du kommer nog inte få träffa mina kusiner.. F&F tycker att det blir för många ungdomar om alla vi är där samtidigt, men jag kan försöka.. Det kan även bli så att jag får ta med mig ännu en kompis dit samtidigt.. vet inte än, ska prata med min farsa. Annars blir det så att Min syrra får ta med sig en kompis samtidigt "/ vi får se..... 
  • Jag ska med till Milous land.. ska bli skitkul.. ska nog vara där ngn vecka lr så.. ska prata med mina föräldrar om det.. under tiden ska jag hjälpa henne att fixa ordning för hennes fest hon ska ha där ute senare i sommar^^ 
  • Ska kanske, bara kanske, med Sessan till sin Pappa i Gbg.. tveksamt eftersom att hon kanske inte äns ska dit, och att jag kanske inte får.. Mina föräldrar tycker det är långsökt att jag ska bo med dig hos din pappa när jag inte ens har träffat honom "( vi får see. ska möjligtvis på Liseberg då me, om det blir av ")
  • Har biokort så att jag kan gå på 4 bio-filmer  i sommar.. Kan några skriva upp sig som frivilliga som vill gå med mig på bio nån dag.. Ex på filmer vi då kanske ser:
    17 again
    Flickvänner från förr
    Baksmällan
    Drag me to hell
    My Bloody Valentine 3D

    I love you, man
    Kommentera om ni vill se ngn av dem här filmerna med mig ")
  • Ska väl gå till Grönan ngn gång under sommar, blir nog högst en gång dåra eftersom att det har blivit lite uttjatat.. OM jag inte skaffar mig Gröna kortet ;)
  •  Ska fråga morsan om ngn kanske vill förlja med till M&M?? ") om vi är hos mormor lr morfar vet jag inte.. hos morfar ska vi isf bada i hans swimmingpool osv.. kan bli kul.. någon som vill hänka??? har inte frågat än men anmäl er gärna "P 
  •  Ska kanske på ngn slags kryssning i sommar.. med ngn kompis familj? ngn??")<3
  • Ja, oxå ska jag då vara hemma en hel del. Grilla, Sola, bada vid vår brygga, ksnke dra till Öringe badet :)
    Och under tiden ska jag bli neger x)


Kommentera om ni skulle vilja hänka på nåt här.. för inget av detta blir särskilt roligt ensam ") <33

om ingen säger ngt så kommer jag sj erbjuda vissa om dem vill följa med ^^

Ha det.. måste dra.. ska ut med Milou
Pöss pöss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0