Tis 30 juni -.-

Svettas ihjäl här hemme i värmen!! :O
Ingen hölr av sig nu för tiden, och ingen svarar när man ringer lr sms:ar.. gosigt av dem -.-
Imorrn kanske jag kan få med mig Milou ut hit :DDD<333
Annards träffas vi på torsdag.. <3

Jag längtar så in i helvette till Milous fest:DD och även till veckan efetr då jag kommer att umgås med the kussesxDDD<33
Dem ska ta med sig tält så vi kan tälta där, vikket vi inte fick förra gången för min farsa............
Ska bli sååå skojsigtxDDD<3333333333
 
Idag ringde jag till Milou, lr rättare sagt, skulle ringa till milou men jag slog fel nr..
Istället svarar ngn kille.... har ingen aning om vem, men först lät det som Sebbe...:SS
Men han kände nog ngn som hette Erica, för han verkade veta precis vem det var som svara.. ja bah Eeeeh  ?!.....

Efter samtalet ringde jag milou som jag skulle gjort..
Sen ringde jag Sebbe för att kolla om det var han som ringde, för han vägrar svara på sms................................-.-
MEN det var inte han.... :SSS *???

skäms som faan, för den killen jag igentligen ringde, ringde upp sen igen och undrarde om jag busringde.... nee sa jag, o då berätta han att han uppskattade inte att jag hade ringt honom för han var jätttekär i en tjej som hette Erica och han trodde det var hon som ringde.. stackare x(<3

Meeeeeeeeeeen .. just nu svetts man som sagt, måste nog dra ner till sjön och bada.. kul at göra det ensam då!
Som sagt: bilder från helgen kommer nog senare i eftermidda..
Höres :D<3


R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0