Tisdag 24 juni

Haaay :DD idag har jag legat på stranden med Emelie, Jessica, Gabriel och Marcelo. Varmt som faan och det ska va de hela veckan :DD ska sola varje dag.. gotta be neger xD
Milou är på landet x(
Jossan är på Jumpaläger x(
Imorgon blir det väl sola och bada med dessa människor igen, då kanske Elias kommer med oxåå.
I helgen drar vi ner till Limpan .. kanske fick ta med mig en kompis :)) tveksamt men isf kanske Sessan följer med <3
V. 29 har Milou feeest :DDD hade tänkt åka dit tidigare den veckan men det verkar inte som att jag får de Dx iaf.. festen är från fredag till söndag,,, då drar jag hem.. sen på måndagen åker jag ti F&F.. då är kusinerna där hela veckan.. Jag stannar där resten av veckan och troligtvis ännu en vecka x)

Nu kommer bilder från dagens sol, pipparparet och liite strulxD<3
Ska uppdatera snart igen.. pöss pöss


Marcelito & DK <3


Luuuuuv for pipparparet xD<3


thaa beach


Gandalf x)


<3


Pipparparet :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0