Dans Maj <3

Hade repning i fredas .. var helt f*cking sluut efter de ..! Hade det roligt och blev bättre kompis med alla i gruppen:))

Idag  var det dem två första showerna!!:DD Skojsigt! Alex började blöda näsblod mitt i en scen så hon fick en inhoppare xD Och Amanda ramlade nån gång (såg aldrig när) och hon skrapade upp benet .. faan vad all skulle blöda xD
Jag skulle dansa med dem små barnen men deras dans var lte annorlunda jämfört med min så de kändes lite fail! Men aja de gick bra .. sjöng några solon och tappade inte bort replikerna en ända gång x)<3
Emelie blev svimfärdig efter en scen och jag var tvungen att hålla i henne så hon inte skulle ramla xO <3333333 men det gick bra senare :)
Nu har jag ont i fötterna för jag fick låna Emelies skor som var för små :/ Har sår över hela fötterna fast de kändes inte under uppvisningen xD<33
Det var otrooligt hett där inne .. andades in secondhand-air från hela publiken och våra 90 "artister" x/  Varmt varmt varmt!! Var skönt att komma ut i friska luften när föreställningen var slut :)<3
Imorrn ska ungefär exakt samma sak hända igen .. två shower, fast imorrn kommer min och Emelies familjer och tittar :OO
Hoppas inte att kameramannen Jan inte suger på att filma som förra året! Katastrof!! han filmade ju inte äns på dem som sjöng lr dansa.. han filma lite som han ville -.-

Aja kanske skriver mer efter morgondagens föreställningar om jag orkar och hinner!
Pöss pöss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0