Morsan vs Grönalund xD

SKA TILL GRÖNAN!!:DD<33 VOY A IR DE GRÖNALUND!<3
Kommer bränna bort massa pengar .. noot goood!! No bien!  Men vi kommer att ha skitkul .. ska försöka åka den nya attraktionen (lycka till med det! -.-)  Ska tieep vara där så länge som möjligt, stänger 23.00 .. kommer inte få vara där så länge men -.-
Min morsa är kontaktlös .. man kan inte få tag på henne .. hon svarar varken i hemtelefon lr mobil lr sms :@@@ jaja hon får skylla sig själv om hon inte vill att jag ska åka dit xD<3

Sinbad går på tv just nu, sitter och tittar på den, kan alla repliker utantill så de blir lite långtråkigt x) Men min farsa har inte sett den så han ville se den xD Hur många har sett Sinbad? Jag vet att den inte är så jättekänd och populär men det är faktiskt en av dem bästa tecknade filmer jag sett xD<3

Oh good vad jag är hungrig.. Tengo hambre! .. Farsan håller på med maten men det går såå jeekla segt!

Just nu är det mulet, har regnat hela natten, men enligt väderreporten och Emelie xD så ska det bli sol senare <3 hope soo!! Saknar honom (solen) x( Te echo de menos!! <3 xDD

Har köpt Fake-karameller xDD Dem smakar bra till en början men sen smakar dem fisk/anjouvis xDD haha Mamma och Martin ska få dem när dem fyller år nästa vecka xD

Have it your way!
Så skriver jag kanske sen när jag vart på Grönan :D
Hasta la vista, baby!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0