Kröktorsdag 30 April<3

Idag, fredag, är man slut som faan .. var uppe teep hela natten igår.
Vi skulle mötas kl 18.00 i gimmersta och jag och double J kom ungefär 10 minuter försent men ingen hade kommit.. Vi satt och väntade och några pic på utsikten osv.. Sedan ringer Emelie 40 min senare och säger att dem är påväg.. Liiiiiiiite sena! xD sedan kommer dem med all jäkla packning och "läsken" xD
Träffade Mikis pojkvän Simon för första gången och han var faktiskt jäkligt trevlig .. Bra jobbat där Mikis!xDD<3
Marcelo hittade något som han tyckte såg ut som en räka men när han tagit upp den i handen ser vi andra att det var fågelskit! xDD haha Vi mobbade honom hela kvällen för dexDD <3
Vi började försöka få igång grillarna men det tog teep ett par timmar .. hehe xD Alla sög på att få igång dem .. men när vi väl gjorde det så blev de ASbra grillat xDD Vi hade platsbestick så det gick lite svårt att skära .. det första som hände mig var att kniven gick av .. ehehehe xD<3
På andra sidan sjön, alltså Alby, satt det några killar på klippan .. vi var lite crazy och skrek över till dem :
"Bira, bira, bira..." Och mirakalöst nog svarade de xDD
"... bers, bers, bers!" xDD<3 haha skojsiga grabbz xP

Sedan spelade vi kubbxD ruuligt ruuligt .. Mitt lag bestod av: Jag, Simon och Double J, och resten i det andra laget xD Och vi vann :DD överlägset!! :D<33
Efter det grillade vi marsmallows :D Yummi yummi!!<33 och vi öppnade "läsken".. Vissa blev lite fulla fast man märkte ingen skillnad till hur dem brukar bete sig annars xD <3
När klockan närmade sig 22 - 22.30 började kylan krypa fram xO Jag la mig under alla filtar och all fick lägga sig på mig för att ja inte skulle frysa.. alla låg som värsta böghögen xD
Men fifaan vad kallt de va.. jag hade faan tre tjocktröjor på mig, ändå frös jag x(
vid klockan 23 började alla packa ihop och vi gick .. på vägen mötte vi dem där killarna från andra sidan xD dem började sjunga ..
"Bira, bira, bira ..." o vi svara xD o så sjöng vi resten av sången ... blablabla .. xD
"...Bärs, bärs, bärs!" xDD haha
frös som faan och började bli trött .. men sen när jag kom hem blev jag pigg igen och var uppe hela natten .. och så skulle man upp tidigt dan efter .. Klyftigt! xDD<33

Ha det mys! skriver snart igen .. efter våran dansuppvisning <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0