-.-

Ledsen att jag inte har hunnit skriva nånting alls om Jossans fest som var för några veckor sen xDD men jag har inte haft tid .. sitter inte vid datan lika ofta längre, de börjar ju bli fint väder :DD<3
MEn jag vill bara att ni ska veta att det var skiitakul på festen .. jag blev tieep lite cp och betedde mig som en jävla mördare .. vissa blev faktiskt rädda o__o
Aja jag har inte så mycket att skriva om den festen men om ni vill kan ni ju checka in Emelies blogg, hon har skrivit lite .. hehe xD men iaf
Dem andra förestälningarna på söndagen gikc bra .. andra gick lite bättre än första dårå menmen .. Synd att det är över .. nästa termin ssa vår danslärare att det möjligtvis skulle bli tema "Mamma mia" . de blir skojsigt! xD<33

Gårdagen var lite cp.. Jag, Milou, Elias och Gandalf åkte hem till milou för att hon glömde idrottskläder fast sedan visade det sig att Vår idrottslärare hade skadat sig så vi skippade idrotten sista lektion xD Moahahaha. Sedan drog vi till Donken för att milou ville ha glass men hon köpte till elias ist -.- wierd! :P<3
Efter plugget åkte jag och Double J till staden!! xDD Hon skulle köpa nåra saker och på H&M ser vi Carola :P Hon pratar precis så prektigt som i tv .. Hon tiep pratade i telefonen och jag vettifaan vad hon hade på sig .. nåra jävla genomskinliga stringbyxor xDD :P Btw Double J köpte en stenålders klubba eller vad faan de heter men sen visade det sig att den peep .. xDD var säkert en leksak för hundarna xDD haha


För att prata om nutiden så är klockan 18.07 Onsdag 6 maj. Jag har haft en seg dag i skolan.. upptäckte Emelie utan tandställning.. Sååå SÖÖÖÖÖT :DD söt som socker .. känner knappt igen henne xD<333333
Hade tänkt vara med Sessan<3 idag men hon dumpade mig för sin pojkvän -.-   :P<33
Mikan var inte i skolan .. hon var väl sjuk lr liknande  ... och Elias var sjuk "/ Vad kan jag mer säga ?! .. sitter nu och ska göra våfflor snart .. Farsan slappar -.-
Förresten så har jag klippt lugg igen :D  blev ganska nöjd men snart kommer det väl vara utväxt igen så <3

Men vi höres nån dag när jag hinner!
PS ska kanske till grönan på lördag :DDD<33333 måste skaffa money =|

puss :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0