10 maj

Nehe jag fick inte gå på Grönan .. Min morsa kan slänga sig i väggen! men skit i det, jag sparade iaf en femhundring :)

Klockan är 19.59 och idag har jag varit på terminens sista danslektion. Jag vet inte varför men jag var helt död efter de .. har återhämtat mig lite nu men jag e fortfarande trött .. ska väl gå lägga mig snart, så fort jag har laddat upp bilderna från kameran till datan .

Imorn är de skola Dxx Men det är sista skolveckan sen är det prao och sen är de två veckor kvar till lov xDD<3

Ehm ..

på Onsdag fyller morsan år och jag har bestämt att jag ska göra hela middagen och att jag ska köpa biljetter till beyonce som är kl. 19.30 på kvällen :DD ska bli kulkulkul ...

Dan efter det fyller Morsans kille Martin år.. morsan vill att jag ska använda min konstnärliga sida och måla ett porträtt av honom som han kan få .. jag får väl se hur de blir med det! x)

Har No-prov p  torsda x( fast jag tror de kommer gå rätt bra för de vi jobbar med  är jäkligt lätt! :) Och So-läxförhör har vi oxå vikket inte kommer att bli lika lätt! "/
Aja vi HÖRES! x')<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0