4 Veckor kvar :DD<33

So-förhöret som jag skrev om tidigare i veckan gick faktiskt ganska bra även fast jag inte hade gjort frågorna xD No-provet gick derimot inte så bra.. hann inte plugga så kom några konstiga, svåra frågor o__o Aja, jag får väl skylle mig sj xD
På morsans födelsedag blev de jeekligt stressigt .. men jag gjorde middagen fast jag kom inte på ngn förrätt så det skippade vi xD Sedan fick hon Beyonce biljetterna .. hon blev chockad! hon trodde inte att jag hade så mycket pengar x_X eeh .. aa. Men sedan gick vi iallafall på beyonce.. hon var skitbra!! Hon är ju en gudinna på att dansa .. hon dansar som inen annan gör, vikket e ganska coolt. Hon sjunger asbra oxå .. tyckte morsan mä. Döv blev man ju .. Efter konserten hörde vi inte ljudet från morsans klackar ens, och dom ekade i hela globen innan xD Aja hon ägde!<3
 
I fredags var jag på Rix FM festivalen med Sessan<3 .. inga andra kunde komma med.. Milou och Double J skulle ju ti Turkiet på lördan och Mikan åkte dit med några andra .. och Emelie åkte till Spanien.
Vi såg Cassi & co där oxå .. Dem kollade skumt på oss som vanligt .. whatever ..
Jag och Sessan gick omkring och kÖÖpte lite saker xP sedan satte vi oss på en parkbänk så att man såg scenen på tv.. H.E.A.T var tiep först ut .. vi brydde oss inte så mycket om själva festivalen .. de roliga var ju att vara där, och se alla konstiga människor och flumma oss bland främlingar xD som förra året, och året innan de .. xD
Vi satte oss bakom scenen i trådgården och flummade oss. Vi tog fjantiga bilder och alla tyckte vi var sjuka i huvet xD det var skojsigt!
Sedan åkte vi hem och kom hem en timma försent -.-


Idag, Söndag, just nu, sitter jag och lyssnar på Dagens lööt:

Jennifer Hudson - Spootlight

 Ska ringa till min Praoplats senare och ställa några frågor.. Café Soda.. mina lärare ska tiep komma dit och fika när jag jobbar där o_ô

4 veckor kvar till sommarlov!! :DDD<33

Ska kanske sjunga på skolavlutningen, har inte bestämt mig än .. Måste göra de snart .. har lite låtförslah, kan ni hjälpa mig att välja ?!

Miley Cyrus - The Climb
ABBA - Honey, honey
Christina Agulera - Reflection (Mulan - soundtrack)
Bryan Adams - Right here waiting for you
Bryan Adams - Heaven
Sinead O´connor - Nothing Compares
Wet wet wet - Lova is all around

det var några av dem .. jag har fler förslag som jag kan lägga inn senare för jag kommer inte på dem nu ..

Men kommentera  gärna och säg vilken du tycker .. och tänk inte bara på hur bra låten e utan tänk oxå att det är jag som ska sjunga den så den ska ju passa mig och min röst :) <33
Skriver sedan igen .. skriver in fler låtar osv ..

have it your way!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0