Födelsedagar !!!! -.-

Tjotjo :D
Nu sitter jag hemma hos mig med milou som tittar på gossip girl :P rörigt program men whatever..
Idag har jag åter igen konstaterat att Elias är stooeerd!! xD ingen nyhet menmen..
Min syrra har blivit Elvis fixerad,, de är fett irriterande .. spelar samma låtar 24/7 -.-

På onsdag fylller min morsa år som sagt .. jag ska sköta middagen, förrätt, varmrätt, efterrätt.. Ska bli skojsigt ..
När Martin fyller ska han och mamma på spa .. .kul för dem ..

Nu ringde Emelie och frågar om jag ska åka in till stan med Double J .. men ja vet inte jag sitter ju med milou .. fast enligt henne så får jag åka ändå men nee ... Fast jaha nu säger hon att hon vill mee :DD Yay!! hon ska ringa hem och kolla om hopn kan få pengar .. sen drar vi till stan xD<3333 ska snart ringa tillbax ti Double J och tell her att vi drar ti stan tsm!! :DD<33

Ses måste dra!! xD
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0