Sayonara!xD

Tjotjo!! Idag var en vanlig dag.
Vi gjorde haikus i skolan ... min haiku:

Jag er erica
Jag er homosexuell
Ha ha ha ha ha!

/Haha meningslos xD

Milou fattade forst inte vad en haiku var men nar man forklarade , gick de igang for henne xD Hon skrev tieep 4 st. En av dem:

Gabriel er sjuk
For jag mosade hans kuk
nar han at godis xDD

Gabriel blev fett  forbannad pa henne xDD

Jag blir lite irriterad nu for jag kan inte skriva bokstaverna med prickar over xDD Det er fett frustrerande!!!! Min data e CP!!
I cant write the last letters in the Swedish alphabet .. !! >O x___x


Vi sag pa Romeo och julia den sista lektionen .. Alla tyckte att  den sooooooog ... utom jag xDD hihi .. Satt och mumsa candy xD DET KANNS SOM FREDAG!!! DD:<33
m[ste dra.. ska kolla p[ de menisngsl;sa programmet "hj'lp jag e med i en japansk tvshow" O-O

Sayonara!! xD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0