;o

tjo alla glada:D
det var ett tag sedan.. har inte haft tid att uppdatera,,, massa läxor o skit^^
Matteprov idag,, det gick faktiskt bättre än väntat,, fast i efterhand kom jag på att jag hade gjort fel på en fråga -.- bajs
No-läxförhör idag määä,, det gick utmärkt^^ fasiken vad jag har pluggat den här veckan, jag brukar inte plugga så mycket men , det känns ju bra ..

sitter nu och lyssnar på lite musik ^^
Dagens låt: Anastacia - I'm Outta love <3
najsbajs låt^^

Double J var jättesjuk idag men hon kom till skolan iaf för att göra Matte-provet. Duktig tjej!<3
Hoppas du kryar på dig till imorrn<3 pösspöss hjärtat!<333

Påtal om imorgon,;;
Imorgon ska vi på GymnasieMässa, både med skolan o sen ska jag dit med farsan .. tjejerna ska på bio imorgon; 2012, jag vill hänka, men venne om jag kan,, ska fråga, när pappa kmr hem -.o
Jakop(stavning) satt och berättade hela 2012-filmen på lektionen idag, så nu vet jag vad som händer -.- Jakop, den jäveln x)

har inget att skriva
men ni kan få en bild på My Hero!!!<3333
pöss hej<3


R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0