Yo

Tja brorsor, morsor, kossor lr vad ni nu är!^^
Idag har det inte hänt mkt,, vi fick våra omdömen :o chock
sådär tkr väl jag, fast jag blev lite suprised vissa delar :D<3
Glömde därimot att ta med dem hem -.-

Festen som jag nämnde tidigare känns inte så aktuell denna helg, men annars blir det nästnästa helg, när jag kmr ti pappa nåsta gång :)
massa konstiga människor ska komma xD<3

får hem massa gymnasieprylar med posten 24/7
suck
bra o ha, men överdriv lix

har gått över pengagränsen igeeen,, får inte messa igen fören den 12:e -.-

hah random

Ska kanske vara med Jerry imorrn, venne, man vet ju aldrig med den människan o.o<3
hoppas :D<3

innnebandy i skolan idag, det gick ju inte bättre än vad jag trodde, innnebandy e sååå värdelööst, därför är jag sååå värdelöös på det xD
men jag känner mig ändå bäst,,, förut var jag ju inte ens meed o.o Men nu såå, ska faan vinna över dem där jeevla lärarna :o ><
om jag ska vara med
hade inte tänkt det
kanske ändrar mig
om jag blir bra
är jag med
och spöööar skiten ur dem ><
kanske
nej nej nej
det är klart ja gör!!
host* vi gör^^
vilka e med mig?? :DDD
ingen
:(
..
xD

imorgoooon:D......... :S
okej
?
hm..
:s
huu
*höö xD
imorgon ... o.o .... ehm...
okej
nada
zipp
zero
o.o


bajs
vad ska jag skriva ? :o
BRAINFREEZE!! xO
Jerry xD
u need a new brain
I will get u one for X-mas ^^
just so u know
O.o


jag ska göra detta inlägg skitalångt ^^
skit
skit
skit



..
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
 skiiiit



..
.



.

.
 långt xD
















just for fun


















Sucker :D












hope you'll reed this o.o





















:D






























:)
















hah


















oki







pallar ej mer -.o













tjenixen :D









R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0