20/21 okt ^^

Igår, 20 okt, var jag o Double J i skolan -.- vi stickade ^^ vi börjar bli liite Bea ; Grandmaah style xD<3
Vi åt i skolan dåra och åt lite tidigare än vanligt för att hinna med bussen till cosmonova,, vi gick in med småttingarna, tvåor I think o_o
Vi gick in på knäna för at lärarna skulle tro vi var lika gamla som dem. Småttingarna tyckte vi var jeevligt festliga,, stod och småfnissade 24/7,, men de låtsades som om vi gick i samma klass,, inga svikare där inte! xD

Sedan bar det av till cosmonova, då jag kom på att jag glömt min bussrämsa :O yay!
men de gick bra, för jag e så bra, jag fixade det vettu, du kan slappna av, jag e så bra :)

Filmen var väl sådär.. kort o inte spec faktarik,, får se hur det går med att skriva om den -.-
Efter filmen drog jag o Double J ut på stan, gick och strosade och hittade lite saker, bla MJ tröjor :DDD<3333 Dem ska jag faanimej ha, på ett lr annat sätt xD<333333333
drog hem med farsan senare under kvällen,,, sicken jääävla pain i fötterna jag hade assa, och Double J hade ont i ryggen..
Jag kunde knappt stå när jag kom hem o.o dags för nya skor?

Idag, 21 okt, ringde Double J o väckte mig imorse,, jag köm sen ti henne o ja ritade av fejjan på na', gick sådär enligt min åsikt.. efter lunchen drog vi ti simhalla :D vi simmade 40 längder, vilket motsvarar 1 km :) yes, vi e bäst! xD<3

Planeringen denna vecka är att farsan fyller år o.o på söndag o_o då han ska repa o-o
okej det var hela planeringen -.o
höhö
imörrn ska det spaas :DD fett naajsbajs, ska ta lite bilder x) uppdaterar med bild och text imorgon ^^^<3
tacK fÖr miG!
Ha det braaaoo! titta in imorn, i övermårn, på lör, på sön, varje dag x)
PusshEj <3





R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0