23 okt :D

Hej hopp snopp :D
Idag var vi lediga ^^
inget mer eget schema :(
Drog te stan idag ^^
efter städning :(
Kom in till stan runt 1400 tiden och strosade runt lite, hämtade farsan, strosade runt lite, strosade runt lite, strosade runt lite, tills vi kom till den affären där MJ tröjorna såldes :DDD<333
Farsan köpte en av dem åt mig :DDD<3333
Blir säkert skyldig honom pengar nu -.-
Menmen, I luuuv it!!:DD<3333 But I still have 6 more to go ^^ En munk köpte pappa, det finns 2 munks till och sedan finns det 3-4 Tiszzzzzzchor :)))))):DDDDDx))))xDDDDD<3333333333
Det är en perfekt julklapp förresten :DD haha kanske tänker lite långt fram men xD Men det är rea på munkisarna nu :O<3333333333333 Luuuuuuuuuuuuv x)<33
Anyway,,, vill gå på MJ premiären på ons o.- venne hur det blir med det, kanske ska ti F&F ju -.- JAG VILL INTE!! JAG TÄNKER BO HOS NGN ANNAN, tiep Jossan ^^ sa hon xD, lr Emelie, lr nån ^^?<333333

för att fortsätta snacka om julklappar^^ så har jag redan:o köpt till vissa  :D
Sessan ex,, jag vet redan exakt, mwhuahahahaha :D<333
Milou, dig har jag oxåå bestämt :D thihi<33
till er andra kråkor har jag redan idéer >< <33

Farsan fyller även år påsöndag somsagt,, har fått lite idéer nu owo
jag kan inte berätta vad men jag kan ge er en ledtråd
Kan ni listaa ut vad det är om jag säger "Bux"??........??? ..............................????
Haha trodde väl de xD

Imorrn ska jag vara med Sessan :DDD<3333333 bäst att passa på när man får chansen :D<33333
Ringer dig imorrn gumman <3333

nej nu måste jag slagga, men hare så bra så höres vi nästa gång du tittar in,, Och Hälsa Den Person Som Är Närmast Från Mig, would u?!! :D oki, tack hej <33333





R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0