24 oktober ........

yay ....................... -.- .............................
bajs
på hela världen!

Här sitter jag
städar, som vanligt,,, Louise gör ingenting SOM VANLIGT
ligger i sängen o myser är vad hon gör
skyller på sin onda magen
Men vettu! I DON'T GIVE A SHIT!!
jah har ont i hela kroppen, i halsen, i fötterna, I RYGGEN, huvet känns som det ska sprängas,
jag gråter hela tin utan att veta vrf,, kanske för att jag har en syster ? :o
kanske för att hon vääääägrar att lyssna på mig
kanske för att jag vet att jag kommer att få skulden för att städningen inte är klar när farsan kmr hem, oavsätt om jag säger vad som har hänt
kanske för att ingen av oss hunnnit köpa ngt till honom för att syrran inte hjälper till.

det här kanske låter som ett vanligt syskonbråk etc för dig? men jag ska berätta att det här är myyycket värre
jag kanske låter som en dålig syster, och ja, jag kan hålla med om det,, men jag är sååå jeevla mycket bättre på att vara en syster än vad min syster är..

aja, tänk positivt! imorrn är det farsans födelsedag
jag kmr att ha en present till honom imorrnkväll ^^
jämfört med vissa andra
Sessan kmr hit snart :DDD<33333

Ha det bättre än vad jag har :D <3
Puwshej <3




R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0