27 okt

Nemen hallojsan

min fars födelsedag var i söndas och jag skaffade riktigt najsiga presenter åt'n
men sjuk var han :/ har aldrig sätt honom så sjuk, dessutom var jag och Syrran sjuka oxå o.o
Men annars var det najsbajs

Igår var Jag i staden Med Sessan :DD<33 fast jag var sjuk >< hehe,, så därför mår jag sämre nu o.o

Idag Fyller Johannes 20 år :DDD <3 Grattis ti daay hoppas du har det kul,, hittills har man fått reda på att han sitter på föreläsning i en klänning xD haha dyker nog snart upp bilder, ni ska få se xD<3

vad är det för dag idag? jo juste, de e Tisdag va?! :S
anyway, imorgon mår jag nog bbättre kanske hittar på ngt med ngn :)<3

Nylige såg jag filmen The Ugly Truth :D den ägde!! helt klart värd att se :D<3 5 av 5 *

Har inte tagit några spännande bilder än så länge, but when I do, så hamnar de här :E
Ha det så länge :D<333




R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0