6 okt^^

Hej hopp snopp, idag är det skolan igeen,, sitter vid datan nu för att ladda min mp3 till idag.
Igår var jag med tisdagsgruppen, fast då ska ju dem paddla idag, så idag får jag vara med min egen grupp, onsdagsgruppen. Roos o dem är medd där x)<3
Så paddling blir det alltså för mig imorgon,, kulkul, undra vem jag ska paddla meed :s ?!
Men idag blir det iaf vanliga lektioner och lite slöjd x))) slöjd är bra, jag är bra, då känns hela dan bra xD

Igår var Milou, Emelie m.f ute och paddlade och övernattade så dem har ledigt idag -.- dem blir säkert väckta just nu av stirrJohan lr nåt xD

I helgen var jag i Limpan, vi var tvugna att åka ner dit för att titta på när Min Morbror var med i Let's Dance finalen :D<33 Han var skitabra!!! han an dock inte men vafan jag tyckte han kunde vinna, o man kan inte direkt påstå att han var en dålig förlorare xD
Ska lägga in bilder snart så ni får se snyggingarna xD Jag är så jääävla stolt!! :DD<333333

Pappa kom hem från Thailand i måndas, han var hemma när vi kom hem efter skoolan, liite röd xD Han hade köpt massa kläder till oss :DD<333 Älsk dig Pappa<333

klockan tickar, måste snart dra ti skolan,,
Oj, glömde nästan; GRATTIS I EFTERSKOTT CARL!!:DD
Höres
Puwspuws <3

Bilder från helgen xD<3333


Björnen svepte't fort -.o


SKÅL!


Lillkusin Johan gillade inte efterrätten xD


Johan^^


Fjantade sig vid bordet under hela kvällen ^^


Danne och danspartner :D<3


Dermot Clemenger och Maria Öhrman


Hann vann aldrig men han hade lätt förtjänat det, han var bäst!!<3


I AM SOO PROUD! :D<333





R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0