Peru^^

Nemen tjenare :D
här sitter jag och pluggar Peru xD spanska med andra ord ..
visste ni att Perus kust har över 2000 olika soppor? lr att det finns 250 traditionella efterrätter? :S
höhö
Behövde inte gå till skolan idag för man fick jobba hemma x) mhwuahahaha xD
har hunnit skriva några sidor, sätter ihop detta med gabriels text imorgon.. får ja se vad han har skrivit ,,
Frågar marcelo om lite saker xD haha <3
Projekt alltså denna vecka,, öppethus på Torsdag,, Prao/eget val nästa vecka,, JOSSAN!! VI MÅSTE SKRIVA KLART SCHEMAT !! :O<3
sedan v 44 är det lov -.o halloween är det oxå..
kanske ska åka till F&F den veckan! första gången jag inte har ngn lust med de -.-
Nån kanske skulle ha feeest ju,, sen är det en premiär jag SKA se! :o <3333

Har lyssnat på MJ's låt som ska släppas snart,,den blir helt klart veckans låt: This Is It!
Den är såå jäävla bra, spelades in redan 1983, släpps inte fören nu när han har dött,, hans storslagna idé var säkert att premiärsjunga den på sin kommande konsert "This Is It!"
Tårögd* :(<3333333333
I slutet av oktober släpps den nykörad. DEN SKA JAG HA!<333

Puws<3



R.I.P Michael Jackson <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0