KLASS 9AB


KLASS 9AB
Jag är jeevligt glad och nöjd för en sak ^^ som jag faktiskt kan berätta :)
Friends
Everybody is making friends now... Now.. det var ju inte allt för tidigt
bättre sent en aldrig
alla får nog en känsla
en känsla att man ska vara vänner när man går ut nian,,
i vår klass känner inte alla varandra, vilket är synd!
det är kul
skulle vara kul
jag tror alla förstår -och framförallt försöker :) det är bra
I've noticed att folk försöker ta kontakt den senaste tin'
skitakul :D
jag vet att jag inte e ensam om att tycka så.. Jag tycker det är kul :)
Jag vill vara bra kompis med alla när vi splittras och börjar i gymnasiet,, för dem allra flesta människorna i vår klass verkar så jäävla najs xD
och nu har jag insett det,, jag känner inte många så bra,, o det är inte många som känner mig,, jag tror det skulle vara mycket bättre, roligare om alla kände alla. :)
Jag har märkt vad jag går misste om hos dessa personer, jag hoppas dem har märkt vad dem gått misste om ^^
Jag gillar alla i min klass nu, det har jag inte gjort förut,, nu gör jag det, jag har inget emot ngn, praktiskt taget tvärt om :)
Och jag hoppas att vi alla kan vara bästa vänner när vi går ut grundskolan :)<3




Comments? :)

För att komma till en annan sak;
Jag känner ingenting
Varken glad
Ledsen
Arg
Eller ..
jo jag känner mig lite besviken lr deppig ?! :S vafan menas med de?
Jag venne vrf..
Men besviken är jag nog ,,
Besviken på.. ?
ngn ny händelse..?
mina förhoppningar..?
jag har för höga förhoppningar har jag märkt..
derför ee jag besviken
I think..
skitbra att höga förhoppningar, jag e skitbra..'
men inte för höga :s
Jag visste redan
Ändå blir jag besviken när jag hör det med mina egna öron,, ögon :3
Ingen vet, inte jag heller, ingen vet vad jag vet att ingen vet att ingen annan vet det jag nu vet ^^ Vet du? I don't think so! x)
Det känns kul faktiskt, jäävligt kul ibland xD fast ändå blir jag så sur och besviken på mig sj -.o
vad är jag för en människa?! Fyfy Erica! Så jävla dum du är! Hemsk människa,,
Förlåt mig så jeevla mycket!!! jag ber tusen ggr om ursäkt till dig,, du vet inte vem du är, men förlåt så mycket,, jag kmr aldrig att kunna berätta det för dig, jag skäms som faan.
ni som inte vet ( alla ) kan ha svårt att förstå,, men det är inte meningen att ni ska förstå,, jag vill bara att ni ska veta
fast inte allt o.o






R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0