Paddel ><

Tjo bloggers!
Idag  paddlade jag med min grupp på albysjön bl.a ^^
Bilder kmr..
Tävling såååklart mellan killarna på vägen tillbaka vilket skapade vissa förstoppningar när de la sig på tvären i den smala strömmen -.0
Men kul var det, har lite skavsår i händerna och lite blöta kläder (NEJ, JAG RAMLADE INTE I! ,, ingen ramlade i,, tyvärr xD, det hade varit kul att se xD

Nu är jag hungrig
Nu ska jag äta
Nuuuuu, skiner solen :DD
Det skulle regna idag, men det kan man ju aldrig lite på -.-

Vanligt schema imorgon .. Efter skolan har jag inget planerat,, har inget planerat just nu heller faktiskt, ska bara ta det lungt och kanske sticka lite (HAHA låter som farmor xD) nemen skolarbete u know :P

Ha det bra och fortsätt gärna titta in,, uppdaterar dagligen ^^
Puws <3







De mobbade "ankorna" xD


Dolda kameran blev upptäckt xO

Förstoppning fram.. ><

..Förstoppning bak ><






R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0