<33'

Idag har man suttit och sölat framför tv:n so far, fällt en tår för Heath Ledger<3, och städat rummet -.-

Ikväll ska vi på middag för att fira middag. Jag, Emelie, Double J, Elias och bea dådå xD Bubbliz ska säkert oxå med jag venne,, vi ska se om jag får tag på PP .. Milou kunde inte för hon har inga pengar och hon vill inte låta oss bjuda x( Har inte lika stor lust nu när Milou inte e på så bra humör.. Det har jag inte skrivit om tidigare men det blev lite surt igår :(<3333 Älskar dig Milou<33

Påtal om Igår:.. Igår gick vi ut och handlade godis till -micke :s vrf inte till oss själva ?
Sen gick vi runt i området och flummade lite,, stötte på en kille som ade en hund som såg ut som ett rådjur :o
Sen stötte vi på Pompom xD Sen stötte vi på Linos xD Sen gick vi hem till Emelie, , snackade lite där sen drog vi hem,, fett kallt det var inatt assa :o frös ihjäl när vi cyklade hem kl 00.00 O__o

Ska snart gå ut och gå. -.- lagom stelt! lagom trött! lagom uttråkad! lagom Bakfull! SkOOjja :o

Aja får se hur det blir idag,, :) Älsk er<333

Puws





R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ville inte låta er bjuda för jag kommer ändå stå i skuld till er

2009-09-19 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0