I am waiting x)<3

Jossi var här idag :DD<33 skapade lite schema :3 Najsbajs

Emelie sjuk :(<33 miss ju bejb<3 hoppas du är back on track imorgon x)<3

Fick reda på Ma-provet idag, man kunde inte få MVG på detta prov så får nöja mig med VG :)

sjuk bild lektion idag xD Danne som vanligt dåda men idag fick han vad han tål xDD hah fett wierd


fick häromdagen reda på att jag ska sjunga på en 40fest som kmr bli ganska stor, tiep kändisar o hela skiten ,, fett kul :DD<3

haha måste bara säga,.. jag gillar din nya min Tove xDD Vrickad poose under lektionerna xD

Känner för att dra nu bah serru ><

Ha det najsbajs, o hälsa den närmaste från mig va ! xD<3

Puws<3






R.I.P Michael Jackson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0