TjenisPenis :3

Sitter och Glor på Vänner :))
Lollo står och försöker laga körvstråååganöff ^^ se hur det smakar..

Idag var det skola.. jag var den ända som gjort svenska läxan =) pga det så ska alla lämna n den imorrn ist -.
No- häfte till imorrn, det har jag läst igenom,, a peace of cake ^^

.. har chattat lite med Jonathan :) trevligt trevligt.. och av ngn anledning vägrar han att berätta vad han har för betyg fören hjan har gått ut nian.. assa va?!! vrrf inte lix.. jag fråga om han skäms men det var tvärt om , så han har väl MVG i alla ämnen precis som jag trodde ^^


NU BÖRJAR IDOL!!!!:DD sorry for being surts a wierdo but I like that show -.o
I mååste go nu. Jag have to hänga med in det här show :)
See dig Later x)






R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0