Tjo bre x)

Nu sitter jag hos pappa,,, mwuahahaha :3 I'm not supposed to..

Ikväll ska jag dra med Björnen och Mamma till Mammas kompis Stina,, Iman är där oxåå, venne om jag har berättat om henne men det är en trevlig liten filur xD<3 ,, oxå mammas kompis :)

Vill påpeka att Tyra Banks är en otrolig kvinna, hon är helt fantastisk!!!
Om ni kollar på hennes program och så, så märker ni vilken underbar människa hon är.. jag känner ju inte henne, men hon verkar vara fantastisk daa, men hon är ju sig sj i sina program det är det som gör henne bäst x)) <33 / Loooove Tyra xD
Med andra ord så är Veckans Kändis: Tyra Banks ^^

Igår var det skoljogg -.- gick t.o.m bättre förra året ,, snacka om dålig kondis xD
aja,  inte spec nöjd, medan min morsa tycker det var skitbra,, men de e ju klart, det är ju deras jobb xD

Skolfotografering var det idag,, jeevligt kvick fotograf, hann ju inte ens reagera innan man blev fotat, ser säkert förjävlig ut ^^
Imorgon är det Spexfoto,, lr nää, på Fredag blev det ändrat till ja.. Våran grupp har fortfarande inte bestämt, så det har vi tid med imorgon.

Nu,,
Veckans låt: Whitesnake - Here I Go Again
Sen,,
Dra tibaks te mamma,,

See y later Alligator x)<3






R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0