Tjo broo x)

heeeeeeeeeeeeeej.. 11/9 15:37
Skolan var lite different idag.. helklass hela dan.. lagom skrikit -.- venne vrf det blev så, kanske för att ngn lärare var sjuk..

Åkte moppe på rasten med Bubbliz ^^ tänkte hälsa på hennes bästis, hann inte,, istället mötte vi hennes ex Frans..
- Emelie! vadå fjoortiz? han var väl ingen fjoortiz?! xD<3

Farsan är inte hemma idag.. kmr inte komma hem idag heller x) han ska leka fångarna på fortet med sitt jobb.^^
Hemme ensam ett dygn med syrran x( kanske ska dra ut med några kompisar senare :))<333

Double J blev sjuk ida x(<3 hennes syrra hade smittat henne, den jeeveln x'( <333
Milou är fortfarande sjuk x( saknar dig älsk<3333

Dagens låt: ABBA - Super Truper
Ni anar inte hur dåliga jag tycker att ABBA är, jag måste bara lyssna på deras låtar för vi ska dansa och sjunga deras låtar på dansuppvisningen i November ..
New nu måste jag ta :3 men innan det ska jag lägga in lite bilder från Elias övernattningen,,, minns inte när den va :s inte så länge sen, ngn vecka^^ Checka in inlägget som kmr att läggas upp om 10 min :)
Puws hej ^^<3

Double J ^^<3333333333






R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0