Torsdag :3

Torsdag e de idag :)<3 Imorgon är det Fredagsmys, om det så är det sista jag gör, då e det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör,,,<3
Pappa åkte ti Thailand idag ,, han ska vara borta i 10 dagar, Fett nice :) fett avis :(

Milos skulle komma ti may igår,, det gjorde hon inte, så hon lovade att komma ti mig idag,, det kmr hon säkert inte heller göra om jag känner henne rätt -.- Fast imorn ska hon slagga här :DDD<333 fast hon kmr nog inte förens efter 21:00,, för hon ska jobbaaaaa Dxxxx  WORKDORK!!xD<33

Idag var det Matte-prov O__O
,,,,
....
,,,
...
,,
..
,
.

Det gick *ASA Bra! :D jag trodde det skulle vara mye svårare,, men det var ju så jeekla enkelt xD <333 Jag vet jag är bäst xD
MVG på det..

Engelskan skulle jag gjort på läxhjälp idag, blev ingen läxhjälp :s vrf vet jag inte men,, jag kan skriva den imorgon ^^
på No pluggar vi Matspjälktning, najsbajs,, a peace of cake^^

jag vet att jag har blivit tråkigare här på bloggen,, men jag pallar int juuue O-x
Lägger in några ganska nya bilder Never seen så får ni ha det så bra!
Puws till kusinerna och minabästa vänner :)<33333


Våran Granne lånade Björnens discobyxor -.o


Nice Jacket ............... !


My Sis and I









R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0