6 sep

Denna 6 september dag har jag suttit hemma och gjort ingenting :)
Jag kan inte smsa någon för att pengarna får inte användas fören den 12, vilket är nästa lördag x(
I Fredas sov jag, Emelie och Jossan över hos Elias.. Det var tänkt att alla skulle sova hos Milou först men det blev lite strul för emelie så det blev hos Elias istället,, utan Milou x(<3
Vi kollade på 17 again :DD äntligen kan jag checka av det från att-se-listan xD Den ägde!<3

Har inte uppdaterat denna helg för att min dator har inte gett mig internet -.- fören nnu.. men den laggar som faan så de försvinner säkert snart ....

Igår skulle jag igentligen varit på dop, men det blev inte så.. sen hade grannen 40-års fest tiep.. var där och åt sen drog jag ut och åkte moppe med Elias, Emelie och Pontus.. Hade tänkt att PP skulle varit med oxå men dem svarar ju aldrig och ringer inte upp,, dem skitungarna -.-' !!
Men vi drog tiep förbi centrum, till Granängsringen, blatte-placet xD, Sen drog vi tillbaka 100 meter och körde tvärs över gatan för vi såg Filip och Eddie,, sen dortsatte vi men vi fick vända igen för att vi såg en annan kompis.. Elias och Pontus blev lite irriterade xD m´Mwuahaha * Sen vände vi igen.. Sen drog vi tillbaka genom centrum och Emelie körde mot rött.. den jäveln xD.. sen stannade vi vid ett rödlys vid centrum, då kom det några killar och snacka med oss.. xD sen körde vi hem med Elias ut till brevik.. När vi lämnat honom åkte vi och lämnade Pontus för Jag och Emelie skulle dra till dem där killarna i centrum igen >:3 hehe.. Men dem var borta när vi kom så vi drog till Milou :))
När vi kom blev hon överraskad xD vi .. lr jag, knackade på fönstret och där satt hon i trosor i linne och pratade i telefon >:D
Vi pratade en stund sen blev Emelei trött så vi fick dra hem -.- <333
Somnade i soffan 1 timme senare.. hade inte direkt sovit så mycket hemma hos Elias..


Har jag berättat att Sessan skaffat katt ? :DDD iaf så fick hon den i..? hm.. minns inte, men hon fick den den här veckan iaf.. den e skitsöt.. vad jag fattar så har hon döpt den till Naomi :))<3

Sitter just nu i vardagsrummet och Syrran kollar på Brandy & herr Morris O..o
Fett booring .. Nu skulle man vilja att ngn rolig människa ringde


Dagens låt: Jessica Simpson - I tink I'm in love with you
Ska snart dra.. morsan vill att vi ska fika,, uppdaterar sen när jag har internet, vilket jag har hos pappa x)

Btw ; Säsongens första Top Model avsnitt var nyss :DD skitkul det ska bli att änrligen få följa det igen :) <3
Tyra är en sådan fantastisk människa.. ni som inte vet vem det är :o killar framför allt dådå,, kan jag bara lägga ett gott ord för henne x)

Lite fler bilder måste komma upp tycker jag >x)

Det är inga bilder från den här helgen men det är ändå bilder never seen x)












R.I.P Michael Jackson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0