VRF??????!!!!!!!

VRF? VAFAAN HADE NI FÖR ANLEDNING?!
JAG TRODDE ATT JAG KUNDE LITE PÅ ER,,, DET GÅR INTE ATT LITA PÅ EN ENDA MÄNNISKA LÄNGRE!
NI FINNS I MITT LIV, JAG ÄLSKAR ER SOM FAAN, O DET ÄR INTE BARA JAG,, MÅNGA ÄLSKAR ER SKITMYCKET,, OSÅ GÖR NI SÅHÄR?!!! VAD E NI FÖR MÄNNISKOR?!!!
VISST, JAG GJORDE FEL,, JAG SNACKA SKIT BAKOM RYGGEN PÅ ER, JAG ERKÄNNER, ONES IN A LIFETIME,, OCH JAG HAR VELAT SÄGA DET TILL ER SÅ LÄNGE MEN DET HAR INTE VARIT RÄTT TILLFÄLLE, JAG VILLE INTE GÖRA DET VÄRRE FÖR ER!

EN ANNAN SAK: MIN BÄSTA VÄN! HUR FAN KAN DU, DU LOVADE, FÖR EN GÅNG SKULL,, DU LOVADE!!!!!!! JAG ÄLSKAR DIG SOM FAAN, HAR ALLTID GJORT, VRF????????????????</3

MEN DET ÄR FRAMFÖRALLT DU, DU DITT LILLA SVIN!!!! EN BRA VÄN ÄR DU SÄMST PÅ ATT VARA, SÅ JÄVLA HEMSK DU ÄR,,

FÖRLÅT FÖR ALLT JAG SÄGER HÄR!! FÖRLÅT FÖR ATT JAG SKRIVER DET OFFENTLIGT FÖR FLER MÄNNISKOR ÄN NI SJÄLVA MEN VAR GLADA ATT JAG INTE NÄMNDE NAMN!!
jag är ingen elak person, har aldrig vart kmr aldrig att vara.. jag brukar inte vara elak, men nu känner jag mig elak, det gör jag faktiskt.. och jag ber om ursäkt för det för jag vill inget illa, men nu vill jag bara säga som jag tycker så att ni får reda på det utan jag ska behöva stå och skrika på er! Förlåt för detta jag skrivit, jag säger det för att ni ska kunna bättra er, men vissa av er kmr jag inte att förlåta  ..  FÖRVÄL!!!





R.I.P Michael Jackson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0